tisdag 6 januari 2015

Clara Bov och hennes skyddsängel!


Jag vet inte hur det är med er läsare? Men jag Clara Bov är jättetrött på att ha en ängel som går bakom mig. Så fort jag vänder mig om så står ängeln där med sin töntiga gloria och sina minivingar. Jag är så trött på att bli förföljd princip hela tiden! Änglar borde skaffa sig en hobbie! Samtidigt som änglarnas vingar är en skön fläkt när det är sommar och hett. Men vad har änglarnas vingarna för funktion när de svalkar av Clara Bov när det är 10 minus grader celcius ute? Änglar ska skydda och vaka över människor! Änglar gör ett ganska dåligt jobb! 

Ta exemplen medan:

Tror ni att änglar städar åt än, diskar, lagar mat och tar hand om alla ens problem? Nej! De kan inte ens hitta ens nycklar när de försvinner. Då har dessa änglar en förmåga att försvinna, precis som människor, andar, demoner och spöken när de blir krävda på att ta ansvar! De verkar bara kunna visa sig och säga Bu eller sin åsikt. Det är också allt de klarar av!

Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar